برخـی از خدمات واحد ایده پردازی و مشاوره عبارتنـد از :
- تعیین ایده پردازی و مشاوره اصلی ارتباطی
- انتخاب شعار،سناریو نویسی
- خلق لوگو و نام برند،تعریف کاراکتر
- طرح کمپین
- تعیین اهداف بازاریابی و تبلیغاتی
- تحقیقات بازار و تحلیل دادهها
- کشف قیمت و تنظیم استراتژی قیمتگذاری
- تحلیل و آسیبشناسی شبکه توزیع و شناسایی فرصتها
ایدههاي بدیع و خلاقانه، قلب یک برنامۀ ارتباطی و تبلیغاتی
ایده پردازی و مشاوره ،کمپین تبلیغاتی، برنامه تبلیغاتی است که بر اساس شناخت دقیق محصول و بازار، رفتار مصرف کننده، روان شناسی مخاطب و در قالب برنامه ای دقیق و زمانبدی شده طراحی و اجرا گردد. برای دستیابی به این مهم، از ابزار قدرتمند تحقیقات بازار استفاده میشود. تحقیقات بازار، شرکت را از وضعیت رقبا، روندهای آتی بازار و رفتار مصرفکننده آگاه نموده و تصمیمگیری درست و اثربخش را مقدور میسازد.