تولید تیزر و فیلم

تولید تیزر و فیلم صنعتی:
استودیـوی کانـون آفتابگردان به پشتوانۀ نخبگان هنــری خود در زمینه هـــای نویسندگی خلاق، کارگـردانی، تدوین، موسیقــی و صدا و …. و با کمک امکانات و تجهیزات فنی پیشرفته، امکان ارائۀ انواع محصولات تصویـری با کیفیت مناسب و قابل رقابت با نمونه‌های خارجــی را دارد.
برخـی از خدمات این واحد عبارتنـد از :
تصویر‌بـرداری با تجهیزات حرفــه‌ای
خدمات تدویـن فیلم
ساخت

کلیـپ تصویـری
تولید انواع تیـزرهای تبلیغاتـی
ساخت موشن گرافیک‌های آموزش و تبلیغاتی
فیلم سـازی (کوتـاه، بلند، داستانـی، سریال، سینمایـی و مستند)
پویا نمایـی ( انیمیشن‌سـازی ) از ایده تا اجرا
دوبله و صداگـذاری فیلـم
تولید فیلم هـای صنعتـی
جلوه هـای ویژه و انیمیشـن
ساخت موسیقـی

صداوسیما:
صاحبان برندها (کالا و خدمات) به ویژه در بازارهای رقابتی سرمایه، منابع مالی زیادی را صرف تبلیغات تلویزیونی می‌کنند. مدیران و کارشناسان متخصص حوزه تبلیغات و روابط عمومی‌که مسئولیت مدیریت بر این مخارج دارند برای مدیریت موثر بر این فعالیت تبلیغاتی گران احتیاج به اطلاعات دقیقی از عملکرد خود و سایر رقبا در این حوزه دارند. این اطلاعات با پاسخ به سوالاتی مطرح می‌شود
جلوه‌های ویژه بصری :
سرویس‌های جلوه‌های ویژه و انیمیشن کم کم جایگاه خود را در مارکت‌های موجود در کشور پیدا و تثبیت نموده است. در همان مراحل ابتدایی و از بدو تاسیس تمام تلاش افراد این سیستم بر آن بوده تا با نوآوری‌ها و به کارگیری روش‌های خلاقانه و ارائه راه حل‌های مفید به تهیه کنندگان، کارگردانان، سوپروایزرها و سایر مراجعین، بهترین نتیجه را از لحاظ کیفی و با در نظر گرفتن محدودیتهای بودجه ای و زمانی بدست آورند.
ما همواره در صدد هستیم با بکارگیری هوشمندانه تکنیک‌ها از لحاظ هزینه و کیفیت و نیز همکاری تنگاتنگ با مشتریانمان آن‌ها را برای نیل به همه ایده آل‌ها و اهدافشان بصورت کاربردی و پویا یاری نماییم. آمیزه ای از تخصص و تجربه در این سالیان ما را به ارائه بهترین افکتهای بصری نائل گردانیده به گونه ای که در عرصه‌های اجرایی و بصورت کاملاً عملی بارها و بارها عامل اصلی موفقیتهای بدست آمده ی ما بوده است. از ساخت و تمدید صحنه بصورت کاملاً مجازی و سه بعدی گرفته تا عملیات کامل روی تصاویر پس از فیلمبرداری و تدوین، همه و همه تنها جزئی از خدمات گسترده و بی نظیر ما در این عرصه هستند.
فیلم:
کانون آفتابگردان به سهم خویش در بیش از دو دهه فعالیت هنری خود کوشیده است تا با ابزار هنر ضمن خدمت به بخش‌های مختلف صنعت و خدمات و بهبود فضای کسب و کار به روان‌سازی ارتباط مردم با این حوزه بپردازد. کانون آفتابگردان از دهه‌ی هشتاد به این مهم توجه کرد که می‌باید علاوه بر تداوم فعالیت در بخش تبلیغات، از طریق سرمایه‌گذاری و تولید آثار سینمایی و تلویزیونی و تئاتری به حوزه‌ی ارتباط غیرمستقیم روی آورد. اقتصاد هنر، بخش ناشناخته و حلقه‌ی مفقوده‌ی اقتصاد ایران است که می‌تواند به رونق‌بخشی سایر حوزه‌های فعالیت اقتصادی نیز کمک کند. شرکت‌های بزرگ بین‌المللی در سراسر جهان با سرمایه‌گذاری در اقتصاد هنر علاوه بر کسب سود معنوی و وجهه فرهنگی از نفوذ هنر در میان مخاطبان برای تولید ارزش افزوده استفاده می‌کنند. امید داریم کارنامه‌ی مختصرمان در این زمینه روزی بدل به فهرستی بلند بالا از آثار پرافتخاری شود که علاوه بر جذب مخاطبان پرشمار در ایران، بازارهای جهانی را نیز آکنده از محصولات هنری ایران زمین کند. محصولاتی که ضمن معرفی اندیشه و فرهنگ ایرانی، سبک زندگی اسلامی‌را نیز به جهانیان می‌شناسانند.