بسته بندی آخرین ترفند بازاریابی
……………………………………………………………………………….
بسته بندی چهره کالاست. در یک تقسیم بندی کلی، سه سطح اصلی میتوان برای هر کالا در نظر گرفت. اول خود کالا که خدمات مشکل گشا یا فواید اساسی آن را هنگام خرید انتظار دارند. شالوده کالا پاسخ به این پرسش است که خریدار واقعاً چه چیز را میخرد؟ در سطح بعدی طراحان کالا بر مبنای شالوده کالا، یک کالای واقعی را به وجود میآورند که بسته بندی در این سطح قرار میگیرد.
ادامه مطلب … →
هولوگرام ومحصولات تقلبی
/در مقاله ها /توسط مدیریتهولوگرام ومحصولات تقلبی
تولید محصولات نوآورانه و پرطرفدار پزشکی بهداشتی، متقلبان را بر آن داشته که آسیتنها را بالا زده و اقدام به سوء استفاده از محبوبیت برندها نمایند.
ادامه مطلب … →
گرافیک محیطی چیست؟
/در مقاله ها /توسط مدیریتگرافیک محیطی چیست؟
…………………………………………………….
ارتباطات عصر حاضر فرمهای مختلفی را در بر میگیرد از ماهوارهها گرفته تا ساعتهای مچی، اما علوم جدید نتوانستند جانشین فرمهای قدیمیارتباطات از قبیل نوشتهها و علایم بشوند به هر صورت با توجه به اینکه جامعه به سرعت پیچیده میشود علایم نیز به همان صورت پیشرفت میکنند به طوری که وجود علایم زیاد نوعی آلودگی تصویری را به وجود آورده است، به هر صورت امروزه ما سعی در گریز از آشفتگیهای بصری داریم.
ادامه مطلب … →
آخرین ترفندهای بازاریابی
/در مقاله ها /توسط مدیریتبسته بندی آخرین ترفند بازاریابی
……………………………………………………………………………….
بسته بندی چهره کالاست. در یک تقسیم بندی کلی، سه سطح اصلی میتوان برای هر کالا در نظر گرفت. اول خود کالا که خدمات مشکل گشا یا فواید اساسی آن را هنگام خرید انتظار دارند. شالوده کالا پاسخ به این پرسش است که خریدار واقعاً چه چیز را میخرد؟ در سطح بعدی طراحان کالا بر مبنای شالوده کالا، یک کالای واقعی را به وجود میآورند که بسته بندی در این سطح قرار میگیرد.
ادامه مطلب … →
برنامههای جشنواره سوره تماشا
/در اخبار تبلیغات /توسط مدیریتاعلام برنامههای جشنواره سوره تماشا.
چهارمین جشنواره گرافیک «سوره تماشا» را با همکاری گروه گرافیک دانشگاه سوره از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ برگزار میشود.
ادامه مطلب … →
ساخت تیزر نمایشگاهی
/در مقاله ها /توسط مدیریتساخت تیزر نمایشگاهی
ساخت تیزرهای نمایشگاهی برای معرفی محصولات و خدمات شرکت و کارخانه ، جهت پخش در نمایشگرهای نصب شده در محل غرفه شما. این تیزرها به صورت موشن گرافیک (گرافیک و انیمیشن کامپیوتری) ساخته شده و نیازی به فیلمبرداری ندارند. به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی آماده شده و همچنین از هزینه کمتری برای ساخت برخوردارند
ادامه مطلب … →
۲۵ ترفندحرفه ای فتوشاپ
/در مقاله ها /توسط مدیریت۲۵ ترفندحرفه ای فتوشاپ
ترفند شماره ۱: چگونه یک قسمت از یک سند را که از چند لایه تشکیل شده کپی کنیم؟
وقتی منطقه ای از یک سند را انتخاب کنید و برای انجامعمل کپی کلیدهای Ctrl+C را میفشارید آن منطقه تنها از لایه انتخابی کپی میشود. اما اگر شما بخواهید از تمام اجزای لایهها در آن قسمت در یک لایه جدید کپی داشتهباشید میتوانید با افزودن کلید Shift به کلیدهای Ctrl+C این کار را انجام دهید.
ادامه مطلب … →
نرم افزار طراحی لوگو وانواع آن
/در مقاله ها /توسط مدیریتننرم افزارهای طراحی لوگو
طراحی لوگو بعد از انجام برروی کاغذ باید توسط برنامههای رایانه ای مربوط به گرافیک، پیاده سازی شود. برنامههای بسیاری برای طراحیهای گرافیکی وجود دارد. اما عموما نرم افزارهایوکتوریا برداری به دلایلی که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد برای طراحی آرمها مناسب تر میباشد.خصوصیات نرم افزارهای وکتور یا برداری:
ادامه مطلب … →
لوگو یا آرم چیست؟
/در مقاله ها /توسط مدیریتلوگو یا آرم چیست؟
لوگو یا نشانه نمادیست برای بیان کردن یک عبارت یا القا نمودن یک مفهوم. آرمها چیزی شبیه امضا یا نشانه ای برای وجود یا حضور شخص یا موسسه ای است که آرم متعلق به آن است،،میباشد.
ادامه مطلب … →
پنج اصل اساسى براى ساخت یک آگهى
/در مقاله ها /توسط مدیریتپنج اصل اساسى براى ساخت یک آگهى
یک آگهى خوب در درجه اول باید توجه مخاطب را جلب و سپس او را بدان محصول علاقمند سازد. سپس تمایل او را براى پیگیرى موضوع افزایش دهد و بالاخره همان آگهى خوب باعث فروش کالا، خدمت یا ایده مورد نظر شود. در ساخت یک آگهى خود باید پنج اصل اساسى زیر مورد توجه قرار گیرد:
ادامه مطلب … →
تعریف واژه بیلبورد
/در مقاله ها /توسط مدیریتتعریف واژه بیلبورد
واژه “BILLBOARD” مرکب از دو بخش Bill و BOARD است. Bill دارای معنی، لایحه قانونی، قبض، صورتحساب برات، سند، اسکناس و … و Board به معنای مقوا، تخته، یا هر چیز مسطح، میز غذا، تخته پوش کردن و … میباشد. بیلبورد ابزاری تبلیغاتی است که از چوب، آهن، کاغذ و یا دیگر مواد قابل استفاده تشکیل شده است و در جادهها، روی ساختمانها و مکانهای عمومینصب میگردد.
ادامه مطلب … →